Bezobslužný provoz se vyplatí! Jak si vede 24/7 pobočka Vrátilimě – Trutnov?

První bezobslužná pobočka svého druhu v ČR

Trutnovská pobočka Vrátili mě – vše za 99 Kč, je jedna z právních svého druhu v ČR. Pobočka funguje 24/7 bez jakékoli lidské obsluhy, zákazník se registruje na webu www.vratilime.cz, tím získá svůj QR vstupní a nákupní kód. Poté už si může do pobočky skočit na nákup kdykoli se mu to bude líbit. Lukáš Vydra se s námi rozhod podělit o její výsledky a zkušenosti s provozem. Tržby, provozní náklady, zisk a všechno co by vás mohlo zajímat, najdete níže v článku.

Co pobočka prodává

Veškeré zboží na pobočce je z projektu www.paleto.eu. Jedná se o vrácené zboží zákazníků (nepřevzaté zásilky, odstoupení od kupní smlouvy, reklamace).

Trutnov - Vrátili mě - Samobot

Rovnou k věci, jaké jsou tržby vs. náklady

Obrat 98 849 Kč za měsíc znamená, že:

  • Prodalo se víc než 1 000 produktů (Máme i sortiment za 49 Kč a 69 Kč.)
  • Celkem bylo 364 nákupů - průměrný nákup tedy byl za 271 Kč.
  • 37,8 % obratu je mezi 17:00 až 8:00
  • S policií jsme řešili jednu krádež v hodnotě 4 000 Kč

No a jaké byly náklady?

  • Nájemné 4 000 Kč - pobočka má "pouhých" 22m2
  • Internet 550 Kč
  • Poplatky za terminál 1 978 Kč
  • Úklid a doplňování zboží 8 000 Kč
  • Marketingové náklady 11 000 Kč
  • Elektřina 500 Kč
  • Škoda způsobená zlodějem 4 000 Kč
  • Náklady celkem 39 539 Kč*

*V nákladech nejsou nyní započteny poplatky pro Samobot za provoz řešení, které budou pro tuto konkrétní pobočku 29 000 Kč / rok = 2 417 Kč/měsíc. 

Zisk za září je 29 282 Kč.

Pro kontrast je důležité podotknout, že pokud by měla pobočka fungovat s klasickou lidskou obsluhou 24/7, což je 30 dnů v měsíci x 24 hodin denně = 720 hodin x 100 Kč/h. Celý podnik by byl v současné chvíli - 42 718 Kč.

Bezobslužný provoz se vyplatí!

Vyzkoušejte to se Samobotem i vy, stáčí nás kontaktovat.
Pro nové pobočky nabízíme pronájem řešení na testovací období zdarma tak, abyste si byly na 100 % jisti, že se bezobslužná pobočka vyplatí i vám ✌️

Jak to vypadá z pohledu zákazníka?

Jednoduše, technologie Samobot za vás vyřeší vše důležité.

Registrace a ověření zákazníka

Zákazník se registruje online nebo u vás na pobočce. Vy si určíte, jak si přejete zákazníka ověřit. Zda pomocí OP nebo vám stačí seflie, případně zda budete chtít znát jen jméno, e-mail a telefon.

 

Vstup na pobočku

Každý zákazník získá svůj unikátní QR kód, který slouží pro vstup na pobočku. Může ho mít v digitální podobně nebo jako kartičku. QR stačí načíst u vchodu a jste uvnitř. Vstup může být povolen 24/7 nebo jen v určité hodiny.

Nákup

Poté co si zákazník v klidu vybere, si vše sám naskenuje u pokladny, zaplatí a spokojeně odchází. Platebních metod je několik, od platby online, QR, kartou, přes odloženou splatnost na fakturu.